Forum dedykowane czworonogom
Jaka jest cena za badanie wody ze studni? - Wersja do druku

+- Forum dedykowane czworonogom (http://nlplodz.com.pl)
+-- Dział: NA LUZIE (/dzial-na-luzie)
+--- Dział: Hyde Park (/dzial-hyde-park)
+--- Wątek: Jaka jest cena za badanie wody ze studni? (/w-jaka-jest-cena-za-badanie-wody-ze-studni)

Jaka jest cena za badanie wody ze studni? - kremówka - 09-21-2017 09:20 AM

Cześć. Jestem studentką chemii i piszę pracę na temat zanieczyszczeń ścieków i studni. Zastanawiam się, czy ktoś z Was w ogóle wykonywał kiedyś coś takiego i mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami? Myślę, że mogłyby mi się przydać.

Jaka jest cena za badanie wody ze studni? - jastrząb - 09-21-2017 12:14 PM

Kiedyś z żoną zdecydowaliśmy się na badanie wody wodociągowej w naszym ogrodzie. Na szczęście okazało się, że jest zdatna do picia, więc nie było problemu.

Jaka jest cena za badanie wody ze studni? - Kita - 09-21-2017 01:02 PM

Ja wysyłam regularnie próbki wody do analizy. Moim zdaniem każdy powinien robić badanie wody ze studni cena za to nie jest wygórowana, a można właściwie zatroszczyć się o swoje zdrowie. W końcu zanieczyszczona woda można poważnie zaszkodzić Twojemu zdrowiu, a zwłaszcza jak podajesz ją dzieciom. Z tego, co wiem to firma: https://www.zbadamywode.pl/kategoria-produktu/zakres-badan-optymalny/ oferuje różnorodne badania. Sprawdź sobie ich stronę.

Jaka jest cena za badanie wody ze studni? - Konik - 09-21-2017 03:52 PM

Ja robiłem z żoną taką analizę i wykonujemy ją regularnie, odkąd wykryto żelazo u nas.

Jaka jest cena za badanie wody ze studni? - esencja - 09-21-2017 05:05 PM

Potwierdzam, że koszt badania wody wcale nie jest taki wysoki, jak mogłoby się wydawać. Oczywiście wszystko zależy od wybranych badań i ich zakresu. Szczegóły dla wszystkich zainteresowanych dostępne są na stronie internetowej firmy: ZbadamyWode.pl, do których my także wysyłaliśmy nasze próbki. Szybko otrzymaliśmy wyniki i na szczęście okazało się, że wodę można pić.